skip to Main Content
MENU
Roses&Toys: Naša Pašmanska Avantura!

Ljeto je počelo, bar kalendarski i mi smo odlučili da je vrijeme da se krene na godišnji odmor. Ove godine smo pojačani za novu članicu obitelji koja ima 6 mjeseci. Da li se uopće odlučiti krenuti na put sa tako malim djetetom?! Po prirodi smo avanturisti i prevagnula je želja za odmorom daleko od naše ustaljene rutine. Kako ćemo ?! Lako ćemo, bez previše razmišljanja i analiziranja.

Krenulo je pakiranje…ajoj treba spremiti robu za svakoga, odlučila sam da ću ovaj put pakirati komotno, svatko ima svoj kofer i robe u njemu za 11 dana. Imamo dovoljno igračaka za more da budemo tamo mjesec dana, ali bolje imati više od toga glava ne boli. Mužić je poput lego kockica sve lijepo spakirao u auto, svatko se smjetio na svoje mjesto i vojlaaaaa krećemo u novu avanturu kao četveročlana obitelj.

Ove godine odabrali smo otok Pašman za svoju obiteljsku uživanciju i mogu vam reći da smo super odabrali. Put od Rijeke do Zadra traje cca 3 sata, išli smo preko Bosiljeva i via autoput do Zadra, ove godine nismo htjeli riskirati po zavojima uz obalu jer sad imamo dva popišanca, a ne jednog pa je mogućnost prisilnog zaustavljanja puno veća. Stigli smo u Zadar uz dva zaustavljanja za protezanje i one neogodive potrebe. Djeca su spavala gotovo cijelim putem … nebo nas je blagoslovilo.

U Zadru – trajektna luka Gaženica, kupujemo karte za trajekt i uspjeli smo stići taman da se ukrcamo uz minimalno čekanje na vrućini stigli u 15:15 , na brodu smo u 15:30 idealno, ne može bolje.

Vožnja trajektom traje 25 minuta i ako imate vragolastog todlera i bebu od 6 mjeseci predlažem klimatizirane salone, jer barem ne morate strepiti dal će netko sletiti u more, kroz velike prozore pogled je veličanstven i za tren ste na drugoj strani.

Iskrcaj je na otoku Ugljanu u mjestu Preko , te do našeg odredišta treba ccca još 10 min vožnje … djeca u nestrpljiva , ali i mi smo i onda … ugledamo most koji nas dijeli od našeg novog doma za sljedećih 11 dana.

Naš smještaj je doslovno na par metara od mora i najidealnije je da nam je dućan , pekara i restoran na 2 min hoda od kuće. Mužić je poput munje iskrcao sve stvari iz auta , a ja sam na balkonu i divim se predivnom pogledu u kojem ću uživati neko vrijeme.

Mama idemo se kupati, prenulo me dozivanje mog sinčića… idemoooo na ljetovanju smo neka uživanje počne.

Mala šljunčana plažica baš taman za dječicu. Filip je već prvu večer šetajući po mjestu svako dijete pitao hoće li ćemu biti prijatelji i eto već drugo jutro imao je 10-ak novih prijatelja …. joj divno li je biti dijete.

Otkrili smo da je u našoj ulici puno obitelji s djecom i da su svi jako ljubazni i druželjubivi tako da smo se i mi brzo uklopili u ćakule-bakule. Već sam prvu večer doznala sve o prvim, drugim i trećim susjedima čije priče mi je lokalna bakica ispričala.

Žaželjela sam si prije puta da uspijemo naći neke ribare da kupimo ribu direktno od njih da se nauživamo. Prvo jutro digla se ja oko 8, hop u dućan, a kad pred dućanom ribice tanke kao šibice, lokalni ribar ( ili njegov frend) prodaje inćune po 20 kn, kupi kilo, zaboravih jedino da ću ih sama morati čisititi, hahahaha, poslije sam se sama sebi smijala. U 9:30 riba je već očišćena, blitva sa krumpirom kupljena i možemo na more na kupanje.

Sjećate se onog pakiranja s početka priče, e pa dane smo provodili u kupaćem, do plaže smo išli u kupaćem, robe smo imali puno previše ( naučili smo za sljedeću godinu ). Od sada nosimo samo kupaće, gaće i dvije majice (moš mislit da ću uspjeti tako malo spakirati)

Dane smo uglavnom provodili na moru i to je smisao svega. More, pa jedeš, pa spavaš, pa more, pa jedeš, pa spavaš i tako u krug. Dani prolaze, ti se ni ne sjetiš sjesti u auto jer ti je ovako baš super. Morali smo jednom skoknuti do ljekarne (Preko) jer Filip burno reagirao na ubode komaraca tako da je brižnić nekoliko dana pio Claritin. Drugo i treće sjedanje u auto bilo je za posjet Pašmanu, a četvrto za šetnju po Kukljici.

Pašman…taj magični otok, na kojem smo otkrili puno toga lijepoga i oduševili se lokalnim proizvodima. Volim istraživati mjesta u koja dođemo, te je tako bilo i s Pašmanom, već sam u Rijeci skinula App Pašman u kojoj ima sva mjesta za posjetiti, događaji, restorani, OPG…

Jedan Opg mi je posebno zaokupio pozornost i to samom svojom pričom, potom dizajnom svoga proizvoda, a kad sam došla tamo i trećom dimenzijom kako ju je Krsto nazvao, okusom i mirisom. OPG Matulić smjestio se na samom početku mjesta Pašman u maloj kamenoj kućici na adresi Pašman 2. Mladi bračni par Ana i Krsto, nedavno su dobili bebicu te im i ovim putem želimo puno sreće i zdravlja i da beba brzo dođe doma.

Ana i Krsto proizvode liniju prirodnih proizvoda, dok se Krsto bavi uzgojem i proizvodnjom aromatiziranih maslinovih ulja, aromatizirane soli, aceta balsamica od smokve i Pašmanera ( ljuti začinki umak), marmelade od naranče, limuna i mandarina, Ana je zadužena za liniju kozmetičkih proizvoda a tu smo našli , predivne mirišljave sapune od lavande, ruže, cimeta i kave…, razne kremice i melemi, proizvode za njegu kose i tijela.

Oduševila nas je njihova poklon kutija, u kojoj dobijete aromatizirano maslinovo ulje, aceto od smokve, aromatiziranu kvasinu (ocat). Pašmanero (ljuti sos) i aromatiziranu sol. E ljudi moji kad smo tu sol doma otvorili i pomirisali, kao da si cili otok zatvorio u tu malu bočicu soli, taj miris te vraća drito nazad dole, na obalu mora, na Pašman…evo već nekolko dana od povratka solimo sve samo da nas malo vrati na te divne dane koje smo proveli dole.

Krsto je super domaćin i odmah me ponudio da probam sve što imaju za papati, uzela sam za poklon marmeladu od mandarina, jer je ustinu divna, blaga, a baš onako slatka, da ti malo zasladi dan. S acetom od smokve sam obećala da cu probat napravit makarone, nemam pojma kako ću ih napravit, al evo javno obećajem da ću se potrudit, pa ako netko ima dobar i provjeren recept neka šalje ako ne morat ću žicat Krstu ako ima koji dobar recept. Pašmanero je također već dobio svog vlasnika, i testirat će ga prvom prilikom.

Krsto

Nakupovala sam još i divne sapune i cijela kupaona mi već par dana miriše na cimet…, a to je tako divan miris, malo, malo ti dođe da ga zagrizeš pa se sjetiš da se to ne jede.

Uglavnom…Matulići su nas oduševili, nadamo se da ćemo sljedeće godine upoznati i Anu i bebu i želimo im još puno puno godina sreće, zdravlja i organskih proizvoda

Naša Pašmanska priča došla je pomalo svojem kraju, uživali smo, nakupali s , malo istraživali, ovo je uistinu idealno mjesto za otići sa malom djecom …. more, sol, sunce, riba … bokal vina, maslina …. jesam sve navela …. mislim da jesam … vidimo se iduće godine opet … mislim da je Pašman naš srudi novi dom … <3

Sandra Ružić – mama dvoje djece , poduzetnica , vlasnica brenda ShivShav, veliki zaljubljenik u putovanja, kuhanje i hranu, knjige i uređenje interijera ; od mene možete očekivati neočekivano, svaki dan donosi nove početke i nove prilike… život je kod mene pretežno vedar , s pokojim veselim oblačićem