SALLY

Korina Hunjak, nakon Škole primijenjenih umjetnosti u Rijeci, upisuje Akademiju Primijenjenih umjetnosti. Kroz školovanje se profilirala kao ilustrator, crtač i grafički dizajner te danas suvereno vlada tom vještinom. Stvara uglavnom u svom domu na kompjuteru koristeći se raznim softverskim alatima. Sudjelovala je na radionicama grafike u Lokvama i Sv. Kuzmu, radionici dječje slikovnice u Šibeniku, na mnogobrojnim skupnim izložbama na konvencijama znanstvene fantastike te u sklopu izložbi na fakultetu. Tijekom studija radila je kao grafički dizajner za nekoliko firmi, kao concept artist za video igre i kao demonstrator na fakultetu. Izradila je nekoliko slikovnica za Sipar izdavaštvo  i to Legenda o Hani, Vrtni patuljak, Damjan i štap života i Čarobni zeleni kišobran; sudjelovala je na izradi društvene igre Drinkagon te na nekolicini mobilnih aplikacija. Osvojila je nagradu Sferu za crno-bijelu ilustraciju te rektorovu nagradu za izvrsnost. Sudjelovala je u nekoliko natječaja za dizajn i ilustraciju, od kojih je osvojila prvu nagradu za vizualni identitet STIFF-a i prvo mjesto Character design challengea grupe Artist’s Territory. U zadnje vrijeme jedna od dražih stvari na kojima je radila jest naslovnica i audio vizualizacija za bend MBurns, albuma More to Life Than This.

Više o njoj može se saznati na:
ArtStationu: http://tenskies.artstation.com/
DeviantArtu: https://tenskies.deviantart.com/
Facebooku: https://www.facebook.com/tenskies.art/
Instagramu: https://www.instagram.com/corrine.warden/

Korina Hunjak

Kako je sve počelo?

ZTC

Sve je počelo u ranom djetinjstvu očaranosti videoigrama. Gledala sam brata kako istražuje fantastične imaginarne svjetove i da bi sudjelovala na svoj način u tome, sjedila sam pored njega i crtala likove iz tih igara. Kasnije sam prošla kroz sve moguće faze u potrazi sa savršenim svijetom koji bi mi najviše odgovarao. Danima sam crtala dinosaure, onda morske životinje, pa je bila faza konja te malo izvanzemaljaca. U tom istraživanju otkrila sam da najviše volim teme o svemiru i fantasy okruženje i likove, što i dalje danas najčešće crtam i pratim u drugim medijima.

Znači tvoje oruđe za rad danas je olovka i to ona kompjuterska. Kako si došla do toga, tko te podučio tome?

Došla sam do toga sasvim slučajno – brat mi je jedne godine za rođendan poklonio ranu verziju crtaćeg tableta za računalo, pa sam malo pomalo krenula istraživati mogućnosti tog uređaja i učiti što se sve može s njim. Skoro sve što znam o digitalnoj umjetnosti sam naučila na internetu, uglavnom sistemom traženja odgovora na neki problem kada zapne.

Trenutno radim na  izradi nove slikovnice (sam početak) te  sudjelujem u izradi kartaške društvene igre, a u slobodno vrijeme učim vještine potrebne za izradu 3D modela za video igre i animacije. Nedavno sam počela  raditi na jednom stripu po svom scenariju koji već duže vremena vrije po skicama i zapisima koje usputno šaram po rubovima svojih crteža.

Znam kako izgleda zasititi klasičan crtež na papiru, a kako to izgleda na ekranu?

Likovnost crteža na ekranu je slična onom na papiru ili drugim tradicionalnim medijima. Jedna od najbitnijih razlika koju bi navela je nedostatak fizikalnosti, drugim riječima, debljina nanosa boje, tekstura platna, sitne čestice grafita koje možemo razaznati na papiru. Ali tehnologija ide naprijed i uvjerena sam da će u skoro doba sve to postati skoro nerazlučivo jedno od drugoga.


 

Ovim načinom rada tvoje tržište je cijeli svijet, jesi zagrizla?

Istina je da rad u digitalnom mediju olakšava traženje posla u drugim zemljama preko interneta, jer ne postoji nužno obaveza da se bude na istoj lokaciji na kojoj se nalazi firma koja zapošljava. Osim povremenih narudžbi crteža koji dolaze iz raznovrsnih država, zanimljivo iskustvo je bila i suradnja na jednoj video igri sa dva dečka iz Njemačke, za koje sam radila koncepte likova i okoliša. Taj projekt je doduše trenutno na čekanju, ali nikad se ne zna, voljela bi ga dovršiti jednom.

Ona bi voljela točno odrediti koji aspekt stvaranja i umjetnosti je čini najsretnijom, a da je održiv. Posao koji radi da joj ne predstavlja napor nego nešto čemu se veseli. Želja joj je okušati se dalje u 3D modeliranju i probati  raditi u velikim studijima za izradu video igara. U taj koš želja će ubacit i to da još jednom proba od A do Z izraditi kompletnu strip priču, kratku animaciju, i malu video igru. Njezina želja, naša radost!


Korina u društvu Maje Vizjak
 

Još netko danas s nama jako voli crtati, a to je mala Nuša čiju smo omiljenu slasticu danas degustirali. Njezina mama Ana Šimundić, uživa u majčinstvu i kuhanju za svoju obitelj. Slijedi recept!

Nušina torta
1.biskvit:
2 jaja, 2 čaše brašna (1 glatko i 1 oštro), 1 čaša šećera – pola čaše ulja, 1 prašak za pecivo, korica limuna,cimet po želji
Smiksati jaja sa šećerom i vanilinim pa postepeno dodati ostalo,peći na 180 cca 40min.

  1. prva krema od jabuka:

7dcl vode, naribane 3 jabuke, 1 čaša griza + 1 čaša griza, 1 vanilin šećer, malo ruma
Skuhati sve osim griza cca 10min, onda još griz 2min.

  1. druga krema:

500ml mlijeka, 5 žlica gustina, 6 žlica šećera, 1 vanilin šećer, 125g omekšalog maslaca, 250g šlaga
U par žlica hladnog mlijeka razmutiti gustin i šećer, a ostalo mlijeko zagrijati pa uliti smjesu sa gustinom i mješati dok ne zgusne na srednjoj vatri. Kada se prohladi umiksati maslac, a potom umješati i šlag.

Ana Šimundić završila Hotelijerski fakultet, ali trenutno nezaposlena no ima posla napretek jer s dvoje klinaca nikada nije dosadno. Voli jesti, voli kuhati i voli smišljati i sakupljati recepte, napominje da ih ima toliko na čekanju za isprobati da će to biti nemoguća misija već vidi! Trudi se živjeti što zdravije moguće ali bez odricanja i brojanja kalorija, jednostavno sluša svoje tijelo i uživa. Obožava kada upali muziku, stavi svoju veselu pregaču i ulovi se štednjaka, pa onda kada njezina obitelj sjedne za stol i uživa, a najljepše joj je čuti *Mama ti najbolje kuhaš*!


Ana Šimundić
Foto Nikki Vancaš
Zahvala Caffe bar Castrum, Kaštel Grobnik
Pripremila: Maja Vizjak

ADVENT NA GRADINI